BEURKO BISITA BIRTUALA

Arte Batxilergoa

ALBISTEAK

IKASTURTE 2020/2021 – DBH 4. MAILA

HISTORIAL AKADEMIKOA – B1 – ESKOLA ORIENTAZIOAREN BANAN+-BANAKO TXOSTENA ESKAERAKO DATAK IKUSI

2021/06/14

IDAZKARITZAKO UZTAILEKO ORDUTEGIA

ASTELEHENETIK OSTEGUNERA – 9:00etatik 14:30etara

OSTIRALEAN - 9:00etatik -14:00etara

2021/06/08

Maiatzaren 17an, Beurkoko gure HEZKIDETZAKO TALDE MOREKO 1. batxilergoko ikasleen argazkien sekuentzian bezalaxe, pausoz-pauso baina amorerik eman gabe, LGTBIQ+ kolektiboaren eskubideak aldarrikatuz.

2021/06/03

GURE IKASLEAK, ETORKIZUNERAKO PREST!

Hona hemen Elhuyar Zientzia Azokaren webgunean azaltzen diren gure DBH 4. mailako Lan Jarduerari Aplikaturiko Zientziako ikasleen lanak. ZORIONAK!

Globo aerostatikoa - Elektroimanak - Kristalizazioa - Kotxe hibridoak

2021/05/10

BEURKOKO HORMAK IRAULIZ, JARDUERAK PLAZARA EKARRIZ… SAR ZAITEZ HORMEN BESTALDEAN!

Ikasturte honetan gure ikasleak arlo desberdinetan egiten ari diren zenbait jarduerak ikus ditzakezue honako HORMAK IRAULIZ aurkezpenean.

2021/05/05

BOOK TRAILER LEHIAKETA

Liburuaren eguna dela eta, ikastetxeko irakurketa planaren barruan, irakurzaletasuna sustatzeko Book trailer lehiaketa antolatu dugu Beurko institutuan. Aurkeztutako bideotxo guztien artean finalista bi utzi dira ziklo bakoitzean. DBHko ikasleek, bozketa dela medio, ebatzi dituzte ziklo bietako irabazleak saio berezi batean. Gela egonkorreko ikasleek ere parte hartu dute irakurketa sustatzeko bideotxo samur batekin. Esteketan klikatuz, 1. eta 2. zikloko, eta gela egonkorreko ikasleen lanak eta argazkiak sariak jasotzen ikus ditzakezue.

2021/05/05

Etorri, ezagutu gaitzazu!

(Informazio guztia)

2021/03/27

AURREMATRIKULA: apirilaren 12tik 23era

MATRIKULA: ekainaren 21tik uztailaren 6ra

(Informazio gehiago – Hezkuntza Saila)

BEURKO BHIko IKASLEEK EZ DUTE AURREMATRIKULARIK

EGIN BEHAR ARTISTIKORAKO EDO MODALITATEA ALDATZEKO

SALBU

2021/03/24

HAUSPOA - 1. HIRUHILEBETEKO EMAITZAK

Ikasleriaren emaitzen eta bizikidetzaren hobekuntza sustatzeko martxan jarri genuen proiektuak erantzun ona izan du 1. hiru hilabete honetan. Pandemia egoeran murgilduta ere, errefortzu klaseetara zein tailerretarako asistentzia positibotzat jotzen dugu.

(Datuak ikusi) (Argazkiak)

2021/03/24

INSTITUTUKO BISITA BIRTUALA 360º

Gure institutua ezagutu nahi duzu? Aurtengo ziurtasun neurriak direla eta ezin izango zaitugu bisita fisikoan lagundu baina bisita birtual honen bitartez gure bi eraikineko ibilbidean lagunduko zaitugu. Zatoz gurekin! (Klikatu argazki gainean). (Zehaztasun gehiago behar edo nahi izan ezkero, jar zaitez harremanetan gurekin helbide honetan zuzendaria@beurkobhi.com)